Stap 1: Klacht indienen

U kunt uw klacht indienen via het onderstaande contactformulier. We moedigen u aan om uw klacht zo uitgebreid mogelijk te beschrijven, inclusief belangrijke gegevens zoals uw naam, contactinformatie, rapport- of jobnummer, en een duidelijke beschrijving van het probleem.

 

Stap 2: Bevestiging van ontvangst

Zodra we uw klacht hebben ontvangen, zullen we u een bevestigingsbericht sturen waarin wordt bevestigd dat we uw klacht hebben ontvangen. We zullen de klacht zo spoedig mogelijk onderzoeken.

 

Stap 3: Onderzoek en behandeling

Ons team zal uw zaak zorgvuldig onderzoeken en alle benodigde stappen ondernemen om het probleem op te lossen. We streven ernaar uw klacht binnen 30 dagen te behandelen en, indien mogelijk, af te handelen. Wij verzekeren u dat we elke klacht onpartijdig behandelen.

 

Stap 4: Oplossing en feedback

Zodra we een passende oplossing voor uw klacht hebben gevonden, zullen we contact met u opnemen. We hechten veel waarde aan uw tevredenheid met de geboden oplossing. Uw feedback over onze klachtenafhandeling is van groot belang voor ons, omdat het ons in staat stelt onze processen voortdurend te verbeteren.

Daarnaast willen we benadrukken dat onze volledige klachtenprocedure ter inzage beschikbaar is. Mocht u hier behoefte aan hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd tot uw beschikking

 

 

 

 

Heeft u een klacht?
Contacteer ons.


    Hoofdkantoor

    ACEG Hoofdkwartier

    Rembrandtlaan 46, 3723 BK Bilthoven
    • info@aceg.nl
    Arnhem

    Arnhem

    Amsterdamseweg 115A, 6814 GC Arnhem
    • info@aceg.nl