
Voor welke controles kan ik
bij ACEG terecht?

Uw noden? Onze expertise
Onze dienstverlening is afgestemd op de unieke noden van ketens en retail. Van brandveiligheid en elektrische installaties tot hef- en hijsapparatuur en milieucontroles: wij bieden een totaalaanbod aan inspecties en certificeringen. Dankzij ons centrale platform hebben facility managers en preventieadviseurs niet alleen zicht op individuele vestigingen, maar ook op het totaalbeeld. Bovendien zorgen we voor automatische herinneringen en inplanning van periodieke controles, zodat uw keten steeds voldoet aan de wetgeving.
Van de eerste tot de laatste vestiging: volledige controle
Elke vestiging telt, en wij helpen u om elk detail op orde te hebben. Met ons geïntegreerde platform inventariseren we alle objecten die gecontroleerd moeten worden, voeren we de controles uit en archiveren we de resultaten digitaal. Dit betekent dat u met één druk op de knop toegang hebt tot alle noodzakelijke documenten en attesten. Of u nu werkt met één winkel of pand, of tientallen vestigingen, ons systeem is ontworpen om uw beheer eenvoudiger en efficiënter te maken.

Onze partners.
Volledige Ontzorging
-
Centraal Digitaal Platform
Alle attesten, verslagen en documenten van verschillende vestigingen zijn toegankelijk op één gebruiksvriendelijk digitaal platform.
-
Volledige Ontzorging van Compliance
Wij nemen de zorg uit handen dankzij automatische herinneringen en de inplanning van sectorspecifieke controles.
-
Meerdere Kwalificaties, Eén Oplossing
Onze gekwalificeerde inspecteurs dekken diverse domeinen, van hef- en hijswerken tot brand- en milieu-inspecties.


Veel gestelde vragen:
Afspraken voor keuringen en inspecties plaatst u makkelijk en snel via SPOQ, het digitale platform waarmee ACEG samenwerkt. U kan zelf uw account beheren, gebruikers toevoegen en inspecties aanvragen. Dankzij deze snelle, digitale aanvraagtool, kan ACEG de snelste service garanderen.
SPOQ is een gratis digitaal platform dat gebruikers helpt bij het beheren van al hun kwaliteits-, veiligheids- en nalevingsdocumenten en -rapporten op één plek. Het fungeert als een digitale assistent die het proces van het aanvragen van inspecties en diensten, het beheren van documenten en het zorgen voor naleving van regelgeving stroomlijnt.
Heeft u vragen, moeilijkheden of wenst u graag meer informatie? Ons ACEG Team staat u graag te woord. U kan contact opnemen via info@aceg.nl.