Evenementen

In de evenementenwereld, waar veiligheid en regelgeving cruciaal zijn, biedt ACEG oplossingen die organisatoren en preventieadviseurs volledig ontzorgen. Of het nu gaat om festivals, indoor evenementen of culturele centra, wij zorgen ervoor dat alle noodzakelijke controles snel, professioneel en conform de wetgeving worden uitgevoerd. Onze ervaren inspecteurs en sectorspecifieke planning garanderen een vlotte samenwerking, zelfs tijdens piekperiodes.

 

Voor welke controles kan ik
bij ACEG terecht?

Elektriciteit

Groene stroom & elektrische installaties

Hef en hijs

Hijsen, PBM'S en valbeveiliging

Gas

Groene stroom & warmtekracht

Veiligheid voor outdoor evenementen

Bij outdoor evenementen, zoals festivals of openluchtevenementen, is veiligheid een absolute prioriteit. ACEG combineert expertise in hef- en hijswerk, gasinstallaties en elektriciteitskeuringen om uw evenement volledig compliant te maken. Dankzij onze gespecialiseerde inspecteurs en een efficiënt planningssysteem voeren wij meerdere controles uit in één bezoek. Wij begrijpen de druk van strakke deadlines en werken flexibel mee om uw evenement tijdig klaar te maken.

Onze partners.

Volledige Ontzorging

  • Complete controleoplossingen

    Meerdere keuringen in één bezoek, uitgevoerd door gespecialiseerde inspecteurs.

  • Sectorgerichte planning

    Flexibele planning afgestemd op hoogseizoenen en korte deadlines.

  • Wetgeving en Certificering

    Altijd up-to-date met de laatste wet- en regelgeving voor evenementen.

  • Centraal platform (SPOQ)

    Alle attesten en documenten overzichtelijk op één plek, eenvoudig te raadplegen.

Veel gestelde vragen:

1.
Hoe kan ik een afspraak maken?

Afspraken voor keuringen en inspecties plaatst u makkelijk en snel via SPOQ, het digitale platform waarmee ACEG samenwerkt. U kan zelf uw account beheren, gebruikers toevoegen en inspecties aanvragen. Dankzij deze snelle, digitale aanvraagtool, kan ACEG de snelste service garanderen.

2.
Wat is SPOQ?

SPOQ is een gratis digitaal platform dat gebruikers helpt bij het beheren van al hun kwaliteits-, veiligheids- en nalevingsdocumenten en -rapporten op één plek. Het fungeert als een digitale assistent die het proces van het aanvragen van inspecties en diensten, het beheren van documenten en het zorgen voor naleving van regelgeving stroomlijnt​.

3.
Hoe kan ik contact opnemen met ACEG?

Heeft u vragen, moeilijkheden of wenst u graag meer informatie? Ons ACEG Team staat u graag te woord. U kan contact opnemen via info@aceg.nl.