Openbare besturen

Voor gemeenten en openbare besturen is veiligheid een topprioriteit. Van scholen en sporthallen tot administratieve gebouwen en gemeentelijke werkplaatsen: elk gebouw en installatie moet voldoen aan strenge regelgeving. ACEG biedt een oplossing die niet alleen aan de wettelijke eisen voldoet, maar ook uw processen vereenvoudigt.

Voor welke controles kan ik
bij ACEG terecht?

Brand

Brandblusmiddelen en rookmelders

Hef & Hijs

Personen- en goederenliften

Energielabels

Energieprestaties in beeld

Elektriciteit

Laadpalen, hoog- en laagspanningsinstallaties

Asbest

Asbestattest en -inventaris

Vereenvoudigde opvolging

Bij ACEG gaan we verder dan enkel keuringen uitvoeren. Wij bieden een geïntegreerde aanpak waarmee u alle nodige informatie overzichtelijk kunt centraliseren. Of het nu gaat om brandveiligheid, elektriciteit of hef- en hijstoestellen, onze diensten zijn erop gericht om u volledig te ontzorgen. Via ons geavanceerde platform krijgt u niet alleen toegang tot alle attesten en rapporten, maar kunt u ook gebouwen inventariseren en periodieke controles eenvoudig opvolgen. Dit maakt audits en inspecties, zoals die van de brandweer, een stuk eenvoudiger.

De meerwaarde om met ACEG samen te werken

ACEG onderscheidt zich door onze uitgebreide digitale oplossingen en de mogelijkheid om inventarisaties uit te voeren. Bij tenders en aanbestedingen bieden wij een duidelijke meerwaarde door niet alleen keuringen te leveren, maar ook te helpen bij het opzetten van een volledig overzichtelijke structuur voor al uw gebouwen en installaties. Dankzij automatische updates en herinneringen zorgt u ervoor dat uw gemeente steeds voldoet aan de wettelijke vereisten.

Onze partners.

Volledige Ontzorging

  • Centraal Digitaal Platform

    Alle attesten, verslagen en documenten van verschillende vestigingen zijn toegankelijk op één gebruiksvriendelijk digitaal platform.

  • Volledige Ontzorging van Compliance

    Wij nemen de zorg uit handen dankzij automatische herinneringen en de inplanning van sectorspecifieke controles.

  • Meerdere Kwalificaties, Eén Oplossing

    Onze gekwalificeerde inspecteurs dekken diverse domeinen, van hef- en hijswerken tot brand- en milieu-inspecties.

Veel gestelde vragen:

1.
Hoe kan ik een afspraak maken?

Afspraken voor keuringen en inspecties plaatst u makkelijk en snel via SPOQ, het digitale platform waarmee ACEG samenwerkt. U kan zelf uw account beheren, gebruikers toevoegen en inspecties aanvragen. Dankzij deze snelle, digitale aanvraagtool, kan ACEG de snelste service garanderen.

2.
Wat is SPOQ?

SPOQ is een gratis digitaal platform dat gebruikers helpt bij het beheren van al hun kwaliteits-, veiligheids- en nalevingsdocumenten en -rapporten op één plek. Het fungeert als een digitale assistent die het proces van het aanvragen van inspecties en diensten, het beheren van documenten en het zorgen voor naleving van regelgeving stroomlijnt​.

3.
Hoe kan ik contact opnemen met ACEG?

Heeft u vragen, moeilijkheden of wenst u graag meer informatie? Ons ACEG Team staat u graag te woord. U kan contact opnemen via info@aceg.nl.