

Digitale Compliance en Documentbeheer
Met ACEG hebt u al uw vastgoeddocumentatie altijd binnen handbereik op één centraal platform. Wij zorgen ervoor dat uw vastgoedobjecten voldoen aan de regelgeving en dat alle benodigde verslagen en attesten op een overzichtelijke manier beschikbaar zijn, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over administratieve last.
Efficiëntie en Transparantie in Vastgoedbeheer
ACEG biedt een alles-in-één oplossing voor vastgoedbeheer door inspecties, rapportages en compliance te centraliseren. Onze service biedt vastgoedbeheerders en investeerders de gemoedsrust dat hun eigendommen op de juiste manier worden beheerd, en zorgt voor een transparant overzicht van de status van alle objecten, wanneer het nodig is.

Onze partners.
Volledige Ontzorging
-
API koppelingen
Diensten aanvragen vanuit uw vertrouwde systemen.
-
Combikeuring
Één bezoek voor asbestattest, EPC en elektrische keuringen.
-
Snelle service
Ingepland binnen 24 uur en uitgevoerd binnen vijf werkdagen.


Veel gestelde vragen:
Afspraken voor keuringen en inspecties plaatst u makkelijk en snel via SPOQ, het digitale platform waarmee ACEG samenwerkt. U kan zelf uw account beheren, gebruikers toevoegen en inspecties aanvragen. Dankzij deze snelle, digitale aanvraagtool, kan ACEG de snelste service garanderen.
SPOQ is een gratis digitaal platform dat gebruikers helpt bij het beheren van al hun kwaliteits-, veiligheids- en nalevingsdocumenten en -rapporten op één plek. Het fungeert als een digitale assistent die het proces van het aanvragen van inspecties en diensten, het beheren van documenten en het zorgen voor naleving van regelgeving stroomlijnt.
Heeft u vragen, moeilijkheden of wenst u graag meer informatie? Ons ACEG Team staat u graag te woord. U kan contact opnemen via info@aceg.nl.