Real Estate

In de vastgoedsector is efficiëntie, naleving en het behoud van waarde essentieel. ACEG biedt robuuste en digitale oplossingen voor vastgoedbeheer, zodat u zonder zorgen kunt focussen op het rendement van uw vastgoedportefeuille. Dankzij onze geavanceerde technologie en deskundigheid zorgen wij voor de benodigde documentatie, inspecties en compliance op een transparante en efficiënte manier.

Voor welke controles kan ik
bij ACEG terecht?

Plaatsbeschrijving

Gedetailleerde plaatsbeschrijving

Energielabels

Energieprestaties in beeld

Asbest

Asbestattest en -inventaris

Elektriciteit

Elektrische controles & schema's

Digitale Compliance en Documentbeheer

Met ACEG hebt u al uw vastgoeddocumentatie altijd binnen handbereik op één centraal platform. Wij zorgen ervoor dat uw vastgoedobjecten voldoen aan de regelgeving en dat alle benodigde verslagen en attesten op een overzichtelijke manier beschikbaar zijn, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over administratieve last.

Efficiëntie en Transparantie in Vastgoedbeheer

ACEG biedt een alles-in-één oplossing voor vastgoedbeheer door inspecties, rapportages en compliance te centraliseren. Onze service biedt vastgoedbeheerders en investeerders de gemoedsrust dat hun eigendommen op de juiste manier worden beheerd, en zorgt voor een transparant overzicht van de status van alle objecten, wanneer het nodig is.

Onze partners.

Volledige Ontzorging

  • API koppelingen

    Diensten aanvragen vanuit uw vertrouwde systemen.

  • Combikeuring

    Één bezoek voor asbestattest, EPC en elektrische keuringen.

  • Snelle service

    Ingepland binnen 24 uur en uitgevoerd binnen vijf werkdagen.

Veel gestelde vragen:

1.
Hoe kan ik een afspraak maken?

Afspraken voor keuringen en inspecties plaatst u makkelijk en snel via SPOQ, het digitale platform waarmee ACEG samenwerkt. U kan zelf uw account beheren, gebruikers toevoegen en inspecties aanvragen. Dankzij deze snelle, digitale aanvraagtool, kan ACEG de snelste service garanderen.

2.
Wat is SPOQ?

SPOQ is een gratis digitaal platform dat gebruikers helpt bij het beheren van al hun kwaliteits-, veiligheids- en nalevingsdocumenten en -rapporten op één plek. Het fungeert als een digitale assistent die het proces van het aanvragen van inspecties en diensten, het beheren van documenten en het zorgen voor naleving van regelgeving stroomlijnt​.

3.
Hoe kan ik contact opnemen met ACEG?

Heeft u vragen, moeilijkheden of wenst u graag meer informatie? Ons ACEG Team staat u graag te woord. U kan contact opnemen via info@aceg.nl.