Onderwijs

Voor ACEG is het strategisch voordelig om bij tenders en aanbestedingen een deel van de quotering te besteden aan inventarisatie en hun platform. Dankzij hun uitgebreide digitale platform kunnen keuringen en inventarisaties efficiënt beheerd worden, wat extra waarde toevoegt voor scholen en andere organisaties. Dit vergroot niet alleen de transparantie, maar biedt ook voordelen bij het voldoen aan veiligheidseisen en compliance tijdens aanbestedingsprocessen.

Voor welke controles kan ik
bij ACEG terecht?

Elektriciteit

Elektrische controles & schema's

Hef & Hijs

PBM's en valbeveiliging

Brand

Detectie, verluchting & blussystemen

Efficiënt keuringenbeheer voor scholenkoepels

Bij ACEG begrijpen we dat het beheren van keuringen binnen scholen en onderwijsinstellingen complex kan zijn. Daarom bieden we een platform waarmee scholenkoepels eenvoudig alle keuringen kunnen aanvragen, uitvoeren en opvolgen. Dankzij ons digitale platform worden alle verslagen automatisch verzameld en overzichtelijk gepresenteerd, zodat ze altijd beschikbaar zijn bij audits of controles, bijvoorbeeld door de brandweer.

ACEG zorgt ervoor dat alle processen rondom keuringen efficiënt en volgens de geldende wetgeving verlopen.

Onze partners.

Volledige Ontzorging

  • Centralisatie van keuringen

    ACEG biedt een platform dat alle keuringen verzamelt in één overzichtelijk systeem.

  • Eenvoudige toegang tot verslagen

    Door de digitale ketenstructuur van ACEG zijn alle verslagen direct beschikbaar en makkelijk toegankelijk voor controle door bijvoorbeeld de brandweer.

  • Automatisering van administratieve processen

    Het platform automatiseert veel van de administratieve taken die normaal handmatig uitgevoerd zouden moeten worden.

  • Verhoogde efficiëntie

    Met ACEG kunnen scholenkoepels hun keuringen snel en efficiënt beheren, wat resulteert in minder rompslomp en tijdsverlies bij het beheren van compliance en veiligheidskeuringen.

Veel gestelde vragen:

1.
Kan ik een afspraak nog verplaatsen of annuleren?

Kosten voor verplaatsing of annulatie:

Gelieve onze dienst Planning te contacteren indien u de afspraak niet kan nakomen op het nummer 02 880 88 90.

Voor iedere wijziging of annulatie binnen de 24u vóór de afspraak zijn wij genoodzaakt een administratieve kost aan te rekenen zoals hieronder vermeld:

  • annulaties meer dan 72 uur voor aanvang: geen bijkomende kosten.
  • annulaties 48 tot 72 uur voor aanvang: 50% van de uitvoeringsprijs.
  • annulaties 24 tot 48 uur voor aanvang: 75% van de uitvoeringsprijs.
  • annulaties minder dan 24 uur voor aanvang: 100% van de uitvoeringsprijs.

Wij helpen u graag verder.

2.
Mag er iemand anders toegang verlenen behalve de eigenaar/verantwoordelijke?

Om onnodige kosten (nutteloze verplaatsing) te vermijden is het van belang dat onze inspecteur toegang heeft tot het pand op het afgesproken moment. Bij de online bestelling dient u in de voorziene velden de gegevens te noteren van wie er ter plaatste zal aanwezig zijn op het moment van de keuring. Deze persoon moet in staat zijn om toegang te geven tot het vollige pand of de volledige installatie, evenals de nodige gegevens of documentatie te voorzien.

3.
Wat is de kostprijs van een (her)keuring?

Indien u de kostprijs wenst te kennen van een uit te voeren keuring, kan u via onze website www.aceg.be via particulier (links bovenaan op de homepagina) doorklikken naar de aanvraag van een keuring. Indien u alle stappen doorloopt inzake het aanduiden van het juiste product en het correcte aantal, zal de prijs onderaan meteen verschijnen.